10 způsobů jak NE-zhubnout

Říkaly jste si někdy přesně toto: Je třeba se dostat do formy?

Já Vám ukážu jak se do té formy nedostat.

A jdeme na to.

1. Nesnídejte

Je prokázáno, že ženy, které nesnídají mají větší nadváhu než ty, které snídají. Díky tomu ztrácíte svaly a přibíráte tuk. Jezte ovoce po ránu. Taky dobrá volba. Jen do toho.

2. Hladovte

Hlavně nejezte pravidelně. To je základ. Raději velké porce každé tři hodiny než kvalitní malé porce. Prostě to tam palte naplno. A nebo vlastně nejezte vůbec. Stačí jednou denně.

3. Nepijte vodu

Místo toho pijte ovocné džusy a limonádu ochucenou. Funguje to. A ještě dodám čím méně vody tím lépe. Tělo to nějak dá pryč ty toxiny. To je v pohodě.

4. Jezte sacharidy s vysokým glykemickým indexem.

Mňam mňam co bych si dal. Tyjo mám chuť na čokoládu. Tak jo. Žádné bílkoviny. Jen sacharidy a co nejvíc cukru. To je ta správná cesta. Bílkoviny a tuky pomáhají zpomalovat vstřebávání cukrů, ale to je jedno. Čokoláda je lepší…

5. Držte vysoký přísun kalorií

Holky jezte co nejvíc smažených jídel. Ideálně fast-foody 2 x denně. A držte kalorie tak na 3 tisícovkách. Průměrná žena by měla držet na 1500-1700 kaloriích pokud chce zhubnout. Ale to je jedno. Je třeba se najíst pořádně.

6. Nejezte zeleninu a ovoce

Znáte to ne. Musíte umýt, oloupat a tak. Moc času a práce navíc. To raději nebudu jíst. Jen dodám, že obsahuje vitaminy, minerály, vlákninu a vodu a co postrádá jsou kalorie.
Tak proč to jíst. Chceme se pořádně najíst, ne?

7. Jezte co nejrychleji

Když máte hlad a máte chuť na něco velmi nezdravého a prostě to musíte sežrat hned. A je jedno jestli ta čokoláda má 50g nebo 300g. Prostě to hned zbagrujte. Tělo si řekne zhruba za 10-20 minut, že má dost. To je spousty času se pořádně nacpat. A ještě dodám. Nekousat.

8. Polotovary

Musíte se vyhnout celistvým surovinám jako je banán, rýže, maso, houby atd. Nene tohle ne. Raději nějakou konzervu, těstoviny, paštiku, rohlík a pařížák, tatranky a tak.
Proč míchat v kuchyni, když to můžete koupit už.

9. Žádné svaly

Velmi důležitý bod. Musíte se co nejvíce vyhnout pohybu a jakékoli namáhavé práci. A když už musíte něco dělat tak se věnujte jen aerobní aktivitě s co nejmenší intenzitou tak, aby jste zabránily nějaké blbé tvorbě svalů.

10. Držte dietu dokud nepadnete

Pokud jste se nechali zblbnout nějakou redukční dietou tak důrazně doporučuji ,,nepřestávat,, Ne vážně furt naplno to jet. Jde o to, že si zahráváte s vaším zdravím, psychikou, hormonální nerovnováhou, ale to je fuk. Dneska zobnete nějaký prášek a je zas dobře. Takže naplno lidičky.

Já si jdu dát čokoládu a kolu…

Zhubni chytře s Tabata online