Bolesti a nemoci

Lidé onemocní, když mají na sebe přehnané nároky a dávají si za vinu věci,

které ve skutečnosti nikdy nemohli ovlivnit.

Proč vlastně jsem načnul toto téma?

Většina lidí, když chce změnit sebe, tak největší problém je vnitřní tyran.

Je to takový hajzlík co Vám v hlavě našeptává ty ,,negativní,, myšlenky.🤩

Z takového postoje člověk lehce onemocní. Bolavá záda i vážnější nemoci jsou důsledkem špatného myšlení.

Není to tak, že by nemoc nebo bolest šla kolem a namátkou si vybrala právě vás.

Ve skutečnosti onemocníte proto, abyste měli šanci něco ve svém životě napravit.

Nemoc pomáhá pochopit věci, které nemáte zpracované.

Pokud trpíte nemocí nebo bolestí, je třeba, abyste v první řadě pochopili, proč konkrétní nemoc nebo bolest máte, čím jste si ji způsobili.

Dokud to nepochopíte a nezměníte, nemůžete se trvale uzdravit.

Příklad mojí klientky. Přišla s bolestí ramene, která ji trápila 9 měsíců a 8 tréninků a bylo po bolesti.

Probrali jsme to, zjistili jak a proč to vzniklo a jaké jsou příčiny a našli jsme cestu jak se jí zbavit.

Je pravda, že třeba najdete lék, který vaši nemoc vyléčí, ale pokud jste nepochopili smysl vaší nemoci,

tak se nemoc vrátí nebo se objeví jiná nemoc nebo jiná zdravotní potíž.

Pokud jste nevyužili příležitosti, kterou vám dala první nemoc, tak vesmír vám poskytne další příležitost

– další nemoc – dokud nepochopíte, co máte ve svém myšlení nebo ve svém životě změnit.

Přemýšlejte o tom, co děláte špatně, čím si škodíte a napravte své chyby, tím mnohonásobně zvýšíte šanci na své uzdravení.

Krásný den plný elánu a energie