Budu cvičit jen břicho a zadek a zhubnu

Budu cvičit jen břicho a zadek a zhubnu říká jedna cvičenka

 a já se pousmál a říkám jakmile toho dosáhneš hned mi napiš.

Musím to vidět.

Hned na to odvětila jestli si myslím, že to nedám. 

A já ji říkám, proč chceš cvičit jen zadek a břicho, když je tělo jako celek a hubne komplexně?

Břicho Ti půjde jako poslední a přeci se chceš cítit dobře na všech partiích ne?

 

Proč by si neměla cvičit jen zadek a břicho

Věnuj se celému tělu, protože na každé části těla je nějaký sval. 

Ať už jsou to nohy, zadek a břicho. Tak další máš na rukou, ramenou, zádech či prsou.

A nezapomeň, čím více svalů máš na těle, tím rychleji pálíš tuky a tím rychleji budeš hubnout,

protože sval je jediný spalovač tuků, který opravdu funguje.

Pokud budeš cvičit jen zadek a břicho, nebudeš se cítit skvěle a tvoje tělo bude plné nerovností a to nechceš.

Zadek a nohy jsou super. Jsou to velké partie a jdou krásně cvičit, ale břicho? To je jen doplněk a mít cihly na břiše

je o celkové změně života a životního stylu jak ve stravě, tak v pohybu a myšlení.

 

Cvič celé tělo, věnuj se každé partii minimálně 2 x týdně a uvidíš už za měsíc jak to krásně funguje.

 

A teď si říkáš ok jdu na to, ale nevím jak? 

 

A právě proto jsem pro Tebe připravil Tréninkový plán pro ženy, kde cvičíme pouze 3 x týdně 30 minut celé tělo.

 

A pokud chceš začít efektivně cvičit o level víš, tak mě kontaktuj na cvičení online nebo také na individuální tréninky.