Ovládnutí vlastní váhy je základem každé mojí cvičenky a proto se snažím pro ně vytvářet různé cvičební metody tak, aby se stále posouvaly dále.

Věřím tomu, že cyklování a stálé obměny cvičebních stylů nejen vlastní váhy, dokáže udělat velký pokrok ve změně těla.

Věřím, že Vám to pomůže.

 

Žebříky

 

Tento cvičební styl považuji za základ na naučení se techniky cviků. Pokud chcete umět například klik, měly by jste dámy klikovat.

To samé platí u dřepu nebo výpadu. Chcete se naučit dřep nebo výpad? Měli by jste udělat stovky, tisíce i desetitisíce opakování.

 

Jak tedy na žebříky?

 

Vyberte cvik. V tomto případě to bude ,,dřep,,

Uděláte jedno opakování, pauza, dvě opakování a opět pauza. Tři opakování a zase pauza a takto pojedete nahoru do momentu, kdy by

Vám další zvýšení způsobilo svalové selhání. Jakmile situace nastane a věřte, že nastane, tak nezoufejte. Jedete opět dolů bez opakování

nejvyššího čísla. Pauzy si každá z Vás volí sama, ale ideální jsou co nejmenší pauzy.

Cvičení trvá 5 minut, ale můžete i déle. Né však déle jak 7,5 minut.

Cvičte maximálně 4 žebříky v jeden den na všechny svalové partie a opakujte maximálně 3-4 x v týdnu.

 

Tabata

 

Tabata je můj nejoblíbenější cvičební styl z důvodu, že v něm vidím největší cvičební potenciál pokud se cvičí správně.

Nejen, že vedu skupinovou lekci, ale také se můžete přidat do skupiny: Tataba hardcore, kterou sem si vytvořil a vylepšuji ji.

 

Jak tedy na tabatu?

 

Cvičíte 20 vteřin a 10 vteřin pauza. A takto jedete 8 x dokola. 4 minuty cvičení a věřte mi, že změna těla se dostaví.

Pokud se chcete zlepšit v kliku dámy, tak je třeba cvičit opět zase jenom klik.

 

Příklad: Nikdy necvičte více jak 3 tabaty v jeden den. Ideální je vybrat si klik, dřep a přítah na záda.

A tímto stylem jedete po dobu 3 týdnů, 3 – 4 x za týden. Poté je dobré dát si týden odpočinek od tabaty.

 

Samozřejmě si můžete vybrat cviky jaké chcete. To už je na Vás.

 

Stappery

 

Skvělé cvičení bez pauzy. Maximálně na pití.

 

Jak tedy na stappery?

 

Vyberte si cviků kolik chcete, ale moje zkušenosti jsou takové, že ideální je 4-5 cviků.

Každý cvik má určitý počet opakování, který Vám ukážu v příkladu. Cvičíte 20 minut v kuse.

 

Příklad: 

Klik – 6 x

Dřep – 10 x

Přítah na záda – 6

Výpad dozadu – 12 x (střídáte nohy)

Zkracovačka – 15 x

Zapněte stopky a cvičíte. Opět opakujete 3-4 x týdně. Tady je důležité každý týden zvolit jiné cviky nebo navýšit počty opakování.

 

Cvičebních stylů je spousty, které mám v zásobě, ale o tom zase někdy příště.

Napište mi do komentáře jak Vám to šlo a podělte se o Vaše zkušenosti.

 

 

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.