Cvičit doma napadlo spousty žen a hodně žen už cvičilo, ale vydržely jste?

To je má otázka na Vás dámy. Jak dlouho jste vydržely cvičit doma a proč jste přestaly?

Můžete napsat do komentáře pod článek. Rád si přečtu a odpovím Vám.

Začít cvičit doma je prvotní akcí, když nejste spokojené se svojí postavou či zdravotním stavem.

Souhlasím, je to dobrý krok, ale jak na to a jak často cvičit doma, když nevím o cvičení nic.

Většina žen, které začnou cvičit doma, cvičí, aby se jim zlepšila postava. Ale je to opravdu správný přístup?

Musím Vás holky zklamat. Takhle to nefunguje a zanedlouho ztratíte motivaci cvičit.

 

Jak na to, aby jste si udržely motivaci a mělo to nějaké výsledky?

  • nastavení hlavy (proč chci začít cvičit a jaký to bude mít vliv na moje tělo)
  • napsat si krátkodobý cíl (1 měsíc) a dlouhodobý cíl (3 až 6 měsíců)
  • napsat si kolikrát budu cvičit (1x, 2x, 3x, 4x, 5x)
  • napsat si svůj plán na každý týden co budu cvičit (měla by si mít plán)
  • 1 x týdně (má smysl, ale nebudete mít výsledky, je to spíše pro radost)
  • 2 x až 3 x týdně (cvičíš celé tělo)
  • 4 x týdně (cvičíš systém A, B – A je vrchní část těla, B je spodní část těla)
  • 5 x týdně (cvičíš systém A, B, C – A je vrchní část těla, B je spodní část těla a C je celé tělo, ale opravdu lehké cviky a málo opakování.

 

Jak dlouho cvičit doma?

  • 1 x týdně (60 minut) – vhodné pro úplné začátečníky
  • 2 x týdně (45 – 60 minut) – vhodné pro začátečníky a lehce pokročilé
  • 3 x týdně (30 – 45 minut) – vhodné pro začátečníky a pokročilé
  • 4 x týdně (20 – 30 minut) – vhodné pro začátečníky, pokročilé a cvičenky co umí cvičit
  • 5 x týdně (20 – 30 minut) – cvičenky co už mají odcvičeno několik měsíců a let

 

Necvičte podle videí pokud o cvičení nevíte nic. Ano říkám to nerad, ale je to tak.

Vetšinou jsou video lekce náročné a pro Vás začátečnice nevhodné.

Není tam vysvětleno jak cvičit. Pouze se ukazují cviky a leckdy nejsou správně provedené.

 

Co by mělo obsahovat cvičení doma?

  • cvičte všechny hlavní partie (záda, prsa, nohy)
  • nezaměřujte se jen na nohy, zadek a břicho.
  • snažte se dodržovat svůj plán cviků.
  • mějte vždy ručník, podložku, pití a hudbu, kterou máte rády

 

Jak by nemělo cvičení vypadat.

  • Necvičte ledabyle (tím myslím necvičte třeba dřepy pak břicho pak zadek)
  • Necvičte stejné partie (tím myslím necvičte jen nohy, zadek, břicho pořád dokola)
  • Necvičte stejné cviky (tím myslím necvičte jen dřepy, dřepy a zase dřepy, tělo si na to rychle zvykne a nebude to fungovat)
  • Necvičte každý den (tím myslím pokud se rozhodnete cvičit 3 x týdně tak opravdu ne v pondělí, úterý a ve středu a pak nic)

 

Každé cvičení by mělo mít svůj systém.

Ať už se rozhodnete cvičit doma tak s rozmyslem.

A pokud nevíte jak začít, tak Vám nabízím dvě možnosti.

 

Individuální trénink – trénink pod mým vedením ve fitku.

Pro více informací stačí kliknout – Čemu se věnuji

 

Měsíční plán vlastní váhy na doma – plán jsem vytvořil pro ženy začátečnice, ale najdou si tam své místo i pokročilé cvičenky.

Pro více informací a zvýhodněnou cenu napiš na email: jan@dragomir.cz

Napiš: Mám zájem o plán / heslo: chci změnit svůj život

 

 

 

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.