Den co den odpovídám na otázku co si mám dát po cvičení na jídlo ptá se jedna z mých klientek.

Po cvičení nastane krátká doba. Zhruba 45 minut, kdy jsou svaly mimořádně přístupné živinám potřebným

k zotavení. Jelikož po správném cvičení dochází k poškození svalových vláken a vyčerpání zásoby glykogenu

nebo jednodušeji zásoba cukrů či paliva ve svalech. Tudíž jsou svaly hladové po bílkovinách a sacharidech.

 

V tomto okamžiku je ideální sacharid s vysokým glykemickým indexem. Jednodušeji potravina s rychlým cukrem.

Stane se to, že cukr rychle zásobí svaly díky prudké inzulínové reakci, kterou způsobí.

Skvělou volbou je proteinový nápoj s banánem pokud nemáte jinou volbu.

Ideální je však jídlo, ale pozor: nepřidávejte do koktejlu či do jídla tuky, jelikož zpomalují vstřebávání sacharidů a tím 

zmírní inzulínovou reakci, čímž zpomalí rychlost, kterou jsou svaly zásobovány živinami, aby zahájily opravu a růst.

 

Udělejte si z toho návyk a uvidíte tu skvělou změnu, jak bude Vaše tělo reagovat. Samozřejmě, když zrovna nebudete mít čas

na jídlo tak se tím nestresujte. Nemělo by to však být pravidlem.

Těžké tréninky podporují chuť k jídlu a pokud to nebudete kontrolovat, může se stát a stává se to, že Vás chytne chuť na nezdravé

potraviny.

Pokud nemáte svojí krabičku s jídlem sebou ve fitku a víte, že budete jíst až doma, tak jak už jsem zmínil: proteinový nápoj je jasné

řešení, protože Vás rychle zasytí a pomůže Vám k štíhlejšímu a silnějšímu tělu.

 

Pokud nevíte jak začít nebo v tom máte guláš jak se správně stravovat, vsaďte na jistotu v mém jídelníčku pro ženy

Jídelníček pro ženy

 

Pitný režim je základem hubnutí, ale smutnou realitou je, že většina toho, co kromě vody pijeme je nevhodné.

Je pár výjimek. Například nízkotučné mléko, proteinový koktejl, zelené čaje, kvalitní bylinné čaje, které najdete na eshopu

Pokud si dáte občas víno, pivo nebo míchaný drink či kafe, v pohodě, proč ne. Ale zbylou část dne se snažte pít jen vodu.

 

Limonády, kterou nejsou dietní, a většina džusů jsou plné neskutečného množství výživově prázdných kalorií.

Jablko je skvělý zdroj vlákniny a vitaminů, nicméně jablečný džus je jen o trochu víc než obarvená cukrová voda.

 

Vezměte si, že jedna plechovka nedietní limonády obvykle obsahuje 35 gramů cukru. To je 140 výživově nepotřebných

kalorií, které pouze podporují chuťě na jídlo a únavu. Jedna limonáda denně znamená ročně 51100 prázdných

kalorií, což je 6,5 kg tuku a to je už pěkná dávka co myslíte? Takové potraviny pomáhají ke špatné postavě a zvyšují

rizika cukrovky a srdečních onemocnění.

 

Zůstaňte u vody. Vaše tělo Vám poděkuje.

 

 

 

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.