Je to více jak 8 měsíců, kdy jsem napsal svůj nejlepší článek o tréninku v ženských cyklech.

Pokud jste ještě nečetly tak tady je odkaz.

 

Vzpomeňte si holky a ženy, kdy jste si naposledy řekly: musím se sebou začít něco dělat.

Stojíte u zrcadla a říkáte si začnu cvičit. A teď si prosím vzpomeňte v jaké fázi ženského cyklu to bylo?

Ve fázi menstruační? Energické? Ovulační či předmenstruační?

 

Tady přichází jeden problém. A to nastavení svých cílů.

To je hrozně důležité vědět, kdy je nastavit a kdy začít cvičit.

 

Může Vám to přijít jako hloupost, ale opak je pravdou.

 

Popíšu Vám myšlení ženy, které jsem vypozoroval v každém týdnu.

 

 

Menstruační fáze

 

Holky tady opravdu ,,NE,, tady vůbec neřešte nafouknuté bříško a že s tím něco uděláte.

Holky tady opravdu ,,NE,, tady vůbec neplánujte nějaké nastavení svým cílů ve změně těla.

Holky tady opravdu ,,NE,, tady se starejte o to, aby jste si opravdu odpočinuly.

Holky tady opravdu ,,NE,, tady své cíle nikdy nenastavíte, protože tělo bojuje s něčím důležitějším.

Holky tady opravdu ,,NE,, tady Vaše hlava není připravená na změnu.

 

 

Předmenstruační fáze

 

Fáze, kdy jste holky ač nerad to říkám trošku naštvané.

A pokud si zrovna ty v té fázi tak nebuď na mě naštvaná, že to píšu. Přejdi to.

Tady v hlavě běží spousty myšlenek a hlavně těch negativních a proto není prostor na nastavení hlavy.

Tady si můžete jít vybít vztek do fitka na pytel, ale není to dobrá fáze pro začátek cvičení.

Proto je lepší v této fázi nezačínat. Další bodem je, že za týden máte menstruační fázi a to je fáze odpočinku.

 

 

Energická fáze

 

Jakmile vstanete z fáze odpočinku je třeba nahodit obrátky jak po fyzické tak po psychické stránce.

Čeká Vás životní start, ale jen v případě, že jste odpočívaly. Přesně to je ta chvíle začít.

Jak začít jsem popsal v článku: zde

 

Důvody proč začít:

  1. Máte energii
  2. Máte motivaci
  3. Máte chuť dělat spousty věcí

 

 

Ovulační fáze

 

Už jste ve fázi, kdy máte za sebou 2 nebo i 4 tréninky. První krok máte za sebou a proto je čas zpomalit.

Nemyslím tím ubrat tréninky, ale nedivočit. Pěkně pomaličku a né tak jak minulý týden.

Důležité je držet si svůj limit. A to, že jste daly minulý týden 4 tréninky a v této fázi dáte jen 2.

Nezoufejte. To je normální. Rychlý start může mít za následek také rychlé skončení.

A proto je dobré mít nastavené a vizualizované cíle.

 

 

Pokud se zrovna nacházíte ve fázi mimo energickou, ale přesto chcete začít, tak je jediná možnost.

A jestli máte problém s tím udělat ten krok tak jsem tady já.

Váš trenér, který Vám pomůže nastavit hlavu a vizualizovat cíle a povedu Vás k Vašemu cíli ve změně těla.

 

A nakonec Vám opět dám odkaz jak trénovat ve fázích ženského cyklu:

Trénink v ženských cyklech

 

 

 

 

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.