Je to více jak 8 měsíců, kdy jsem napsal svůj nejlepší článek o tréninku v ženských cyklech.

Pokud jste ještě nečetly tak tady je odkaz.

 

Vzpomeňte si holky a ženy, kdy jste si naposledy řekly: musím se sebou začít něco dělat.

Stojíte u zrcadla a říkáte si začnu cvičit. A teď si prosím vzpomeňte v jaké fázi ženského cyklu to bylo?

Ve fázi menstruační? Energické? Ovulační či předmenstruační?

 

Tady přichází jeden problém. A to nastavení svých cílů.

To je hrozně důležité vědět, kdy je nastavit a kdy začít cvičit.

 

Může Vám to přijít jako hloupost, ale opak je pravdou.

 

Popíšu Vám myšlení ženy, které jsem vypozoroval v každém týdnu.

 

 

Menstruační fáze

 

Holky tady opravdu ,,NE,, tady vůbec neřešte nafouknuté bříško a že s tím něco uděláte.

Holky tady opravdu ,,NE,, tady vůbec neplánujte nějaké nastavení svým cílů ve změně těla.

Holky tady opravdu ,,NE,, tady se starejte o to, aby jste si opravdu odpočinuly.

Holky tady opravdu ,,NE,, tady své cíle nikdy nenastavíte, protože tělo bojuje s něčím důležitějším.

Holky tady opravdu ,,NE,, tady Vaše hlava není připravená na změnu.

 

 

Předmenstruační fáze

 

Fáze, kdy jste holky ač nerad to říkám trošku naštvané.

A pokud si zrovna ty v té fázi tak nebuď na mě naštvaná, že to píšu. Přejdi to.

Tady v hlavě běží spousty myšlenek a hlavně těch negativních a proto není prostor na nastavení hlavy.

Tady si můžete jít vybít vztek do fitka na pytel, ale není to dobrá fáze pro začátek cvičení.

Proto je lepší v této fázi nezačínat. Další bodem je, že za týden máte menstruační fázi a to je fáze odpočinku.

 

 

Energická fáze

 

Jakmile vstanete z fáze odpočinku je třeba nahodit obrátky jak po fyzické tak po psychické stránce.

Čeká Vás životní start, ale jen v případě, že jste odpočívaly. Přesně to je ta chvíle začít.

Jak začít jsem popsal v článku: zde

 

Důvody proč začít:

  1. Máte energii
  2. Máte motivaci
  3. Máte chuť dělat spousty věcí

 

 

Ovulační fáze

 

Už jste ve fázi, kdy máte za sebou 2 nebo i 4 tréninky. První krok máte za sebou a proto je čas zpomalit.

Nemyslím tím ubrat tréninky, ale nedivočit. Pěkně pomaličku a né tak jak minulý týden.

Důležité je držet si svůj limit. A to, že jste daly minulý týden 4 tréninky a v této fázi dáte jen 2.

Nezoufejte. To je normální. Rychlý start může mít za následek také rychlé skončení.

A proto je dobré mít nastavené a vizualizované cíle.

 

 

Pokud se zrovna nacházíte ve fázi mimo energickou, ale přesto chcete začít, tak je jediná možnost.

A jestli máte problém s tím udělat ten krok tak jsem tady já.

Váš trenér, který Vám pomůže nastavit hlavu a vizualizovat cíle a povedu Vás k Vašemu cíli ve změně těla.

 

A nakonec Vám opět dám odkaz jak trénovat ve fázích ženského cyklu:

Trénink v ženských cyklech

 

 

 

 

Chceš získat vyvážený
JÍDELNÍČEK ZDARMA?

Nastartuj svůj metabolismus tím správným směřem. Jídelníček slouží k pochopení problematiky zdravého stravování.

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.

Chceš získat vyvážený
JÍDELNÍČEK ZDARMA?

Nastartuj svůj metabolismus tím správným směřem. Jídelníček slouží k pochopení problematiky zdravého stravování.

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.