Trenér na doma nebo v kanceláři je dnes velmi populární. A říkáte si proč?

Takový trénink má velké plusy.

Určitě jste si někdy říkaly, že se Vám nechce do fitka a raději zůstanete doma a půjdete někdy jindy.

Nebo jste si řekly, že musíte dodělat práci, která je do sedmi večer a pak se Vám už nechce do fitka.

A proto je to velmi dobrá volba pro Vás.

Moje klientky držím ve stálém cvičebním zápřahu.

Mé klientky mají zaručenou kontrolu a změnu ve svých cílech.

I když se jim nechce tak přijedu domů nebo do kanceláře a cvičíme.

A potom jsou rády, že jsme cvičily, protože se cítí dobře a ta změna přichází.

V několika bodech Vám vysvětlím, proč i já jsem trenér na doma nebo přicházím do kanceláře už skoro čtvrtým rokem.

 

Výhody z pohledu klientky: 

 

  • Trénovaní doma i v kanceláři je pohodlnější.
  • Trénování doma i v kanceláři Vám ušetří cestu do fitka, vstup a peníze za fitko a čas strávený ve fitness centru.(např.: cesta 15 – 30 minut. Šatna před – 15 minut. Trénink 60 minut. Šatna a sprcha po fitku – 30 minut. Cesta zpět 15 – 30 minut.)To nám dělá dohromady cca: 135 – 165 minut což je pro ženy, které mají na starost děti, manžela, práci a svůj volný čas velmi těžké.
  • Trénování doma i v kanceláři je časově lepší.
  • Trénování doma i v kanceláři je pro klientky, které se stydí cvičit před více lidmi velmi dobrou volbou.
  • Trénování doma i v kanceláři má své výhody, protože se naučíte cvičit se svým tělem efektivněji než ve fitku. (Ve fitku máte spousty možností jak cvičit a proto ovládnutí vlastní váhy doma je zásadité a efektivní).
  • Trénování doma i v kanceláři není pro klientky stresující. (Ve fitku se vždycky někdo dívá a to může být pro mnoho žen stresující).
  • Trénováním doma i v kanceláři Vás naučím využívat veškeré možnosti co máte po ruce.
  • Trénink v kanceláři třeba v poledne Tě nakopne do obrátek.
  • Trénovat doma i v kanceláři nemusíš sama, ale klidně cvič s kámoškou či přáteli z práce.
  • Ve dvou nebo i ve čtyřech se cvičí lépe přesně tak, jako to mají mé úžasné klientky Iveta, Jana, Zdenka a Hanka.

Trener

 

Poslední výhodou je, že si přinesu i své pomůcky na trénink, když je potřeba.

 

Takže pokud chceš začít tak napiš a rozjedeme to.

Nejprve si však dáme schůzku, abych poznal kdo si a zda-li si budeme sedět a naplánujeme cvičební plán a tvoje cíle.

 

 

 

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.