Jak cvičím coviďačky

Situace je taková, že spousta mých klientek cvičí se mnou online, protože jsou fitka zavřené a některé měly covida.

A teď jak začít cvičit, když si 2-3 týdny či dokonce měsíc si necvičila?

Návrat bude náročný, ale ne nemožný.

 

Nepřepal začátek

 

Ať už si začátečnice, coviďačka či lenoch, nepřepal začátek.

Trošku si to vysvětlíme jak začít.

Udělej si svůj plán. Klidně začni jen 3 x týdně po 15-30 minutách. 

Z toho prvních 5-10 minut by měla být mobilita, kterou najdeš zde v prvním kroku

nebo můžeš rozhýbat a zahřát tělo jak považuješ za vhodné.

 

Prosím, měj soucit ke svému tělu a žádné kardio

Když jsem viděl jak moje klientka u jumping jacka funí jak lokomotiva říkám ajaj, něco je špatně.

A taky je. Onemocnění tohoto typu Vám oslabí tělo, ale hlavně dýchací cesty.

Jak, ale nakopnout říkáš si? 

Můžeš si pomoci bylinkami, které ti pomohou s tímto problémem a přímo tato směs Aktivace metabolismu

A teď vidím v tvoji tváři jak si říkáš, zase mi tu cpe svoji bylinnou směs.

A já odpovídám přečti si o ni pořádně. Máta, šalvěj, kopřiva, řepík a lékořice.

Ale to jsem odskočil od tématu. Vynechej na 2 týdny dynamické cviky či rychlé cvičení. 

Zbytečně tím přetěžuješ dýchací systém, který stačí zatím tak na převlečení peřin či vyjít první patro bez výtahu.

 

Co a jak cvičit

Co cvičit, když jsem coviďačka bez příznaků nebo jsem covidačka, která musí sedět doma na home office

a snášet jeden nudný meeting za druhým a k tomu sedět na dřevěné židli v kuchyni?

Pokud máš doma nějaké pomůcky, hned bude větší zábava a pokud nemáš, tak se na to vykašly,

protože koupit dneska gumičku na hýždě z nějakého sport shopu je jako stát frontu na banány.

Ale i tak můžeš začít.

Teď už máš za sebou mobilitu a jsi zahřátá. 

Pro začátek Ti bude stačit udělat

2 x 10 dřepů

2 x 10 kliků o linku či parapet

2 x 10 přítahů s ručníkem (pokud nevíš jak napiš mi poradím ti)

 

A zase vidím tvůj pohled jak si říkáš a kde je jako břicho a prdel? To mám největší.

Pro uspokojení tvých pocitů si dej ještě 2 x 20 zvedání pánve a 20 zkracovaček.

Jsou to nenáročné cviky, které tě uspokojí. 

 

Kde vzít motivaci

A jak se mám donutit doma cvičit, když se mi nechce a jediné co se mi chce, je zajít si dolů k panu Čongovi pro kus čokolády a čumět na prostřeno.

 

Mám pro tebe řešení.

Moje nová služba je zaměřená na cvičení až 4 x týdně po 30-ti minutách za pouhých 299,- na měsíc nebo si můžeš zkusit týden za 99,-

Objednáš si mou službu.

Přidáš se do fb uzavřené skupiny. Já tě schválím a máš přístup ke všem minulým videím a samozřejmě i těm co budou.

Každou neděli víš, co se bude cvičit a v jaký čas. 

Cvičíme společně online

Takže neváhej a skoč. Ne vlastně neskákej si, coviďačka. Pěkně pomalu.