Sleva

Jídelníček + cvičební plán

(Hodnocení: 7)

2 998  1 499 

Každá žena měla jednou myšlenku o tom, že změní svoje tělo. Ale pak přišla myšlenka, začnu cvičit, ale jak to udělám, když nevím jak na to. Nikdy jsem necvičila. Poznáváš se v tom? Pokud ano, tak víš, že k cvičení patří i správná strava. A teď přichází další myšlenka. Co jíst? Čemu se vyvarovat a čím začít? Co omezit a co ne? A tady většinou začne šílenství na internetu. Je toho tolik, že se v tom každá žena ztratí.  Dám Vám holky skvělou radu. Začněte hubnout pořádně. Neplýtvejte čas.

A proto jsem dal dohromady nejlepší kombinaci pro každou ženu, která chce začít s hubnutím a zdravým životním stylem.

V sekci pokladna při zaplacení vždy zadej: osobní odběr Praha (Jídelníček a plán Ti přijde v emailu)

Kategorie:

Popis

Jídelníček

  • Jak vybírat pečivo
  • Hlavní zásady zdravého hubnutí
  • Složení denních jídel
  • Typy na vaření a nákup potravin
  • Jak si připravit zdravé pomazánky
  • Pohybová aktivita
  • Pitný režim
  • Co jsou sacharidy, bílkoviny a tuky.
  • Co je glykemický index a jaký má vliv na tělo.
  • Příklad vhodných jídel:

Snídaně – 10 x
Svačina – 8 x
Oběd – 13 x
Odpolední svačina – 8 x
Večeře – 14 x
Zdravé pomazánky – 7 x

Cvičební plán

  • Budeš cvičit 3 x týdně přesně podle plánu.
  • To, které dny budeš cvičit záleží na Tobě.
  • Důležité je, aby jsi stihla všechny 3 tréninky v jeden týden.
  • Nedoporučuji cvičit všechny 3 tréninky za sebou!
  • Ideálně cvič ob jeden den (např. pondělí, středa, pátek).
  • Budeš cvičit maximálně 30 minut jeden trénink.
  • Pauzy si budeš dělat podle sebe, ne však delší než 2 minuty mezi sériemi.
  • Cvič vždy s hudbou, měj pití, ručník a podložku.
  • Přijdou dny, kdy se Ti nebude chtít cvičit, ale jsi silná žena, která to zvládne.
  • Tento plán bude tvoje měsíční priorita a chci, aby si ho brala vážně.
  • Na konci plánu je seznam všech cviků.
  • U každého tréninku budou cviky, které budeš cvičit.
  • Série – značí počet, kolikrát uděláš 15 opakování (např.: 1 x 15). V tomto případě 1 série.
  • Opakování – značí počet v jedné sérii (např.: 1 x 15). V tomto případě 15 opakování.

7 recenzí Jídelníček + cvičební plán

  1. Eliška Bláhová

    Dokončila jsem plán a dala si 5 dní volno. A jedu znova, ale přidávám si počty opakování. Přestaly mě bolet záda. Za mě opravdu skvělá kombinace. Když už chcete začít tak pořádně.

  2. Dana Ševčíková

    Manžel mi koupil jídelníček i plán. Napřed jsem vstřebala všechny informace a pak jsem začala. Vařím stejně sobě i manželovi, ale pro něj větší porce a vůbec mu nevadí, že si dá fazolové lečo s vejcem 🙂 Je to veliká dobrota.

  3. Alena Šimková

    Rozhodla jsem se začít se sebou něco dělat. Ale bojím se jít do fitka. Chci začít doma. A když už cvičit, tak i správně jíst. Musím Vám holky říct, že jsem neudělala ani jeden ženský klik na zemi. 3 týdny za mnou a dva ženské kliky na zemi. 🙂 Mám radost. Plán je super. Jedu přesně podle něj a jím jídla podle jídelníčku.

  4. Judita Skoukupová

    Komplexní návod cvičení a jídla. Super.

  5. Kateřina Dostálová

    Doporučuji holky nečíst všechno najednou jako jsem to udělala já. V jeden den jsem pročetla plán i jídelníček a další den jsem nevěděla nic. 🙂 Každý den něco je lepší. Za mě hodně potřebných informací.

  6. Megie Boháčková

    Koupila jsem mámě na Vánoce a byla moc spokojená.

  7. Veronika Karasová

    Hezky zpracované jak cvičit doma. Jídelníček spousty informací.

Přidat recenzi

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.