Jedním z nejdůležitějších, ale zároveň často nejvíce podceňovaných aspektů jakéhokoli cvičení či tréninkového režimu je INTENZITA.

Intenzita v tréninku = jak moc na sebe tlačíte nebo jak moc jste ochotní dát do svého tréninku.

Jelikož trénuji jen ženy, tak se snažím jako jejich trenér tlačit ženy k maximálnímu výkonu. Protože vidím, že nedají do tréninku všechno.

Už kdysi řekl Arnold Schwarzenegger, že těch pár opakování navíc v bolesti, kdy tělo říká ne a hlava řekne ano z nás dělá šampiony.

Plně s tím souhlasím a když tlačím klientky do těch pár opakování navíc, nedělám to z důvodu, že se mi to líbí, ale z důvodu, že jsem pochopil, že

tělo se mění právě v těch pár opakováních, které uděláte navíc.

 

Hodně krát jsem viděl trénovat holky, které brečely při tréninku nohou.

Hodně krát jsem schytal od mých klientek takové nadávky, že by se to muselo vypípat.

Hodně krát jsem dostával zprávy od mých klientek den po tréninku, že nemůžou chodit a že mě nenávidí.

 

Ale jsou se mnou stále, protože ve mě vidí pro jejich změnu těla ten správný bič.

Teď nemyslím, že je při dřepech bičuju švihadlem, ale psychickou podporu a tlačím je k výkonu, protože bez intenzity to nejde.

 

Holky, aby jste získaly svaly, musíte aplikovat správné stimuly a někdy se musíte dostat až ke svalovému selhání a dokonce i za něj,

zvlášť, když už jste pokročilejší cvičenky. Samozřejmě nesmíte pokaždé burcovat Vaše tělo do maximálního výkonu, protože nadužívání

vede rychle k přetrénování. Poznáte to, že nemáte chuť do tréninku, ráno po probuzení máte zvýšenou tepovou frekvenci.

Po 8 hodinách spánku jste unavení a spousty dalších…

 

Je obrovský rozdíl, když chodíte do fitka se jen pohybovat nebo opravdu cvičit a snažit se. Zjevně Vám více záleží na Vašem pohodlí, než na

Vaší postavě a výkonu. Bohužel ne všechny ženy mají tu možnost mít nad sebou svůj bič v podobě svého trenéra a zkouší to stále samy a bez výsledků.

Vše co v životě děláte utužuje vzorce a zvyky. Vaše současné chování přímo ovlivňuje to, jak se budete chovat v budoucnu.

Nechci, aby jste si holky myslely, že cvičení musí být jako rána mezi oči, ale bezpochyby někdy přijdou okamžiky, kdy pořádné nakopnutí je přesně to, co potřebujete.

Jasným důkazem je moje klientka Pavlína. Známá jako malá barevná blondýna, která ode mě zažila lehké tréninky, ale zažila taky tréninky, kdy nemohla odejít z fitka. To byly přesně ty okamžiky, kdy jsme v tréninku šli až na samou mez. Do svalového selhání a ještě kousek dál. Ale teď má nejlepší postavu za celý její život.

Intenzita v treninku se spravnou bolesti

 

Nakonec Vám chci holky vzkázat. Když cvičíte, cvičte pořádně. Protože se to vyplatí.

Cvičení bez správné bolesti je jen ztráta času.

 

Pokud máte holky zájem, stačí napsat a uskutečníme schůzku a spolupráci.

Napiš na email: jan@dragomir.cz

 

Vhodné odkazy pro Tebe:

Web: https://dragomir.cz/

Eshop: https://dragomir.cz/eshop/

Jídelníček pro ženy – https://dragomir.cz/kurzy

Měsíční plán cvičení s vlastní váhou těla na doma pro ženy – www.dragomir.cz/kurzy

Video kurz život je pohyb –
https://www.naucmese.cz/kurz/video-zivot-je-pohyb

Video kurz závěsný systém
https://www.naucmese.cz/kurz/video-ovladni-zavesny-system-trx

 

 

 

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.