Jednou ze zásad změny těla je pravidelnost. Jako když chodíš do práce nebo se něco učíš.

Pokud nechodíš pravidelně do práce nebo se něco nepravidelně učíš tak se stane to, že

z práce Tě vyhodí a nedostaneš peníze a když se něco učíš ledabyle tak si nezapamatuješ nic.

 

To samé je i u cvičení a změny těla. Tělu prospívá pravidelnost.

 

Chodíš 1 x, 2 x, 3x, 4x,  týdně cvičit nebo se hýbeš? Tak to dělej pravidelně.

To je hrozně důležité a napíšu Ti to ještě jednou.

 

Tělu prospívá pravidelnost.

 

Tělo si nezvykne na nesystematickou aktivitu což znamená:

Není vhodné dělat stále to stejné.

Stejná zátěž, stejný počet opakování, stejné série, stejný trénink.

 

Proto mé klientky cvičí pokaždé jiný styl tréninku.

Ač už těžké, dynamické, energické, silové, pomalé, lehké tréninky.

Nebo také série, supersérie, tabaty, stappery, intervalové série, žebříky, série na čas, kruháče…

 

Všechno má svůj smysl. Ale bez pravidelnosti to nikdy nebude fungovat.

Tělo se neadaptuje na výkon.

Ideální je stanovit si cíle a pravidelně a metodicky cvičit.

Což mě přivádí k další myšlence a to, že ženy co chtějí zhubnout nemají vytrvalost.

 

Vytrvalost

 

Je jedním z pilířů úspěchu nejen ve změně těla.

 

Slyšel jsem to tolikrát:

Nemůžu zhubnout a já odpovídám a co jsi ochotná pro to udělat? 

 

Změna těla sebou nese i špatné životní cesty.

Najednou se věnuješ jen tréninku a jídlu. Stranou musí jít alkohol, večírky, párty, přátelé.

 

K tomu musím dodat, že si musíš uvědomit na čem Ti záleží?

 

Cvičíš kvůli sobě? Ano.

Jíš správně kvůli sobě? Ano.

Jsi připravená přijít o nějaké přátelé? Ano.

Omezíš alkohol? Ano.

Omezíš párty a večírky na 1 měsíčně? Ano.

 

Pokud si odpověděla 5 x ano tak pokračuj ve čtení dál…

 

Cvič kvůli sobě, protože tvoje tělo je jediná schránka, kterou vlastníš.

Jez správně, protože tvoje tělo Ti ukazuje co děláš špatně. (tuky, zavodnění, svaly, otoky, studené nohy či ruce)

Jsi připravena přijít o nějaké přátelé? Pokud si i tady odpověděla ano tak máš obrovskou šanci zhubnout.

Zkušenosti co tady píšu jsou vždy mé zkušenosti a poznatky mých klientek a co píšu a říkám tak vždy kážu sám sobě.

Ale to jsem odbočil. Pokud tvoji přátelé nepochopí, že nejdeš na párty, protože se snažíš zhubnout tak si najdi nové přátelé.

Je to smutné ,ale je to tak.

 

Příběh jedné mé klientky. Přišla o spousty přátel, protože se pohybovala mezi lidmi co necvičí a nehýbou se.

Trvalo to asi 2 měsíce, kdy mi říkala. Honzo já jsem na nějaké špatné vlně a já ji říkám z vlastní zkušenosti.

Počkej si to přijde. A ono to přišlo. Začali se o ni zajímat chlapi o hodně více, ale né Ti na které byla zvyklá z jejího okolí.

Úplně jiní. Protože měla lepší energii a rezonovala s nimi. Našla si další stejně smýšlející kámošky kolem sebe a také

i někteří z její staré party začali cvičit a už byli na stejné vlně. Může se to zdá jako klišé, ale funguje to. Věřte mi.

 

Alkohol Ti může pomoci uvolnit se, ale je to jed a tělo s ním bojuje. Místo, aby regenerovalo tak musí odbourávat alkohol.

Takže hubnutí a alkohol ,,NE,,

 

Párty a večírky. Ano proč ne, ale měla by jsi pravidelně chodit spát, aby jsi dobře regenerovala tělo.

Takže já raději na párty nejdu, protože to znáš taky. Podíváš se a je 3 hodiny ráno a ty máš další den trénink.

Takže párty jen tehdy, když nemáš trénink ten den ani ten další den, ale pokud cvičíš pravidelně 4 x týdně

tak ti na to nezbude čas.

 

Motivace

 

Na začátku je motivace největší a je pravdou, že jen 10 % lidí v republice cvičí což je smutné číslo.

V Praze cvičí 15% ze statistik.

 

Jako lifestyle coach pro ženy čelím den co den demotivaci od mých klientek a snažím se je nakopnout.

I já jsem jenom člověk a mám taky dny, kdy na to chci opravdu vykašlat. Ale pak se posadím a říkám si

Honzo do pytle prober se je to tvoje cesta, kterou jsem sis vybral a ta cesta je pomáhat ženám v jejich

rozvoji. Kdo jiný jím dává motivaci, když ji samy nemají.

 

Kde beru já sám motivaci?

  1. úsměvy na tváři mých klientek.
  2. jejich progres, když mi píšou, že se cítí opravdu skvěle.
  3. meditace, relax, vůně.
  4. bylinky, čaje
  5. plnění svých cílů a cílů mých klientek.

 

Je toho o hodně více, ale to by bylo na samostatný článek.

Závěrem Vám chci říct, holky a ženy.

 

Pravidelnost, vytrvalost a motivace je klíčem k hubnutí.

 

 

Chceš získat vyvážený
JÍDELNÍČEK ZDARMA?

Nastartuj svůj metabolismus tím správným směřem. Jídelníček slouží k pochopení problematiky zdravého stravování.

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.

Chceš získat vyvážený
JÍDELNÍČEK ZDARMA?

Nastartuj svůj metabolismus tím správným směřem. Jídelníček slouží k pochopení problematiky zdravého stravování.

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.