Sleva

Základy mobility a flexibility těla

(Hodnocení: 5)

799  299 

Proč tento kurz? Proč mobilita ptáš se?

  • Mobilita je základní pohybové spektrum cviků všech kloubních spojení.
  • Učíš se pracovat se svým tělem jako s celkem.
  • Ukázka video kurzu
  • Učíš se ovládat svoje ruce, nohy, prsty a celé tělo dohromady.
  • Věř mi, že tuhle maličkost v běžném životě oceníš.
  • A když ne hned tak za pár let zcela určitě.

V sekci pokladna při zaplacení vždy zadej: osobní odběr Praha (odkaz na video kurz Ti přijde v emailu)

Kategorie:

Popis

Proč cvičit MOBILITU?

  • prevence zranění
  • zlepšení rozsahu pohybů celého těla
  • naučíš se koordinace spodní i horní poloviny těla zároveň
  • síla by měla být prioritou každého člověka (pro běžné posunutí ledničky a pračky, zvednutí krabice)
  • stabilizační systém Ti poděkuje
  • naučíš se ovládat tělo a zjistíš, že tvoje tělo je úžasné a co nového dovede
  • rozproudí krev a posiluješ kardiovaskulární systém
  • začneš si uvědomovat, že se hýbeš do směrů, ve kterých si nebyl roky. (spojíš ruce za zády)

Jediné co vlastníš a jediné co Ti patří je Tvoje tělo. Pečuj o něj a starej se o něj. To jak vypadá Tvoje tělo tak vypadá Tvůj život. Vždycky se dá začít v každém věku a proto je kurz vhodný pro všechny. Výsledky jsou poznat hned po prvním zacvičení (záleží kolik času tomu věnuješ) Mě osobně stačí už jen 5 minut denně a hned se cítím lépe. Ale začínal jsem na 20 minutách.

Co v kurzu najdeš?

  • kurz je rozdělen na 7 částí
  • kotníky, kyčle, zápěstí a lokty, ramena, krk, záda a bonus
  • v každé části je přesně ukázáno jak cvičit a jaké cviky cvičit.

Jak dlouho cvičit každý cvik a jak to máš provádět?

  • vše záleží jen na Tobě, ale pokud začínáš tak je ideální si vybrat 2-4 cviky z každé části
  • pokud budeš mít málo času tak si vyber 1 cvik z každé části
  • délka cvičení je ideální od 5 – 40 minut.
  • počet opakování je jen na Tobě, ale já volím zlatou střední cestu 10-12 opakování
  • pokud chceš zlepšit např. bolesti zad tak věnuj se zádům o něco více

Teď už je to jen na Tobě. Začni se hýbat. Začni znovu.

Pamatuj: Tvoje tělo je jedinečné a jen Ty můžeš ovlivnit jak se budeš cítit.

Pokud dobře pracuje tělo, bude pracovat i tvoje mysl a vše bude v harmonii.

5 recenzí Základy mobility a flexibility těla

  1. Martina Štěpánková

    Zkusila jsem na doporučení hned 40 minut mobility a zapotila jsem se jako ještě nikdy a cítím se po tom velmi dobře.

  2. Kristýna Čechová

    Příteli jsem koupila video kurz, protože má sedavou práci a do fitka chodit nechce. Moc se mu to nelíbilo, protože nikdy necvičil. Ale zkusil to doma, protože ho bolely záda. 2 x týdně po 30 minutách a třetí týden říkal, že už ho nic nebolí. A sám mi říkal, kdyby tomu věnoval každý den, tak do týdne je bez bolesti. 🙂 Teď cvičí každý den 5-10 minut.

  3. Laďka Urbanová

    Ani jsem nečekala, že se dá dělat tolik pohybů s tělem. Napsala jsem Honzovi, zda-li se ještě dá dělat více pohybů na určité partie nebo komplexní cviky. Přišla mi odpověď, že to, co je v kurzu je pro začátečníky. Pak jsou mírně pokročilý. Hodně pokročilý a elita 🙂 A že pokud mám zájem, tak jedině individuální trénink mobility, ale až zvládnu všechny cviky i v bonusu, jinak to nemá smysl. Tak jdu trénovat.

  4. Jakub Nečas

    O polední pauze si dám vždy v kanceláři 10-20 minut každý den a bolesti zad zmizely.

  5. Michal Vágner

    Hezky udělaný video kurz.

Přidat recenzi

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nauč se cvičit správně
20 cviků na břišní svaly

Naučím Tě jak správně cvičit

Děkuji za za důvěru, nebudeš litovat.

Něco se stalo špatně.